Що зроблено
Summary
Pepsi перестали ганятися за традиційними сімейними цінностями і заявили про те, що вони - вибір нового покоління.
Станом на серпень 2015 розстановка сил така: 49,7% - Cola проти 42,8% - Pepsi.
Pepsi зважується на челендж: стати першим ринком в регіоні EER, де Pepsi Cola буде більше, ніж Coca Cola.
Ми прекрасно розуміли, що традиціоналістів серед населення України – переважна більшість, тому ми мали змінити їх поведінку, змусивши робити вибір на користь Pepsi в повсякденному житті, в сезон та у свята.
Нам потрібно було взяти ринок коли і струснути його. Та так, щоб бульбашки полилися з носа нашого конкурента, коли він подивиться на звіти. Ми мусили наздогнати і перегнати конкурента, а це значить - ми мали вирости не менш ніж на 10% (середньорічні значення).
Pepsi вирішили надихати жити так як хочеться, а не так як прийнято, не беручи до уваги хейтерів і традиції і послідовно наголошувала на тому, яким цінним може бути кожен момент життя, якщо проживаючи його, ти насолоджуєшся моментом, а не переймаєшся тим, що про тебе подумають інші.
Pepsi ставила собі на меті вирости не менше ніж на 10 (середньорічні значення), а виросла на 13,3%!
Середні сумарні результати 2018 року: Pepsi — 48,7%, Coca Cola — 46,7% (Об’єми YTD’18, січень-вересень). Найвищий результат у серпні 2018, фактичне зростання склало 17,5%.: Pepsi — 50,3%, Coca Cola — 44,9%. Таким чином Pepsi стає лідером ринку України та першим ринком у регіоні EER, який зміг перемогти Coca-Cola