Що зроблено
Проблема:
Надзвичайна ситуація, масова істерія, експоненціальний ріст інфікованих, відсутність вакцини – ніщо з цих слів досі не заважає людям нехтувати елементарними правилами дотримання карантину та особистої безпеки.
Креативне рішення:
Можна з впевненістю сказати, що вміння дотримуватись правил карантину – це, свого роду, мистецтво. Так виникла ідея інформаційної кампанії «Мистецтво карантину» (Art of Quarantine), запущеної за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України.
Класичні образи зі світу мистецтва постають в новому вигляді та розказують як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19, залишаючись в безпеці.
В рамках глобальної ініціативи #FlattenTheCurve метою стало вирівняти криву розповсюдження вірусу і поділитися цією інформацією з максимальною кількістю людей в Україні та світі.
Результат:
Вже в перші два тижні після запуску, кампанія отримала статус "вірусної" і була опублікована на топових соціальних і медіа майданчиках світу. Публікації кампанії з'явилися на таких ресурсах як 9gag, BoredPanda і ін., Про проект написали Vogue, L'Officel, China Post та багато інших світових журналів та ЗМІ.
В результаті, повідомлення вже було доставлено понад 130+ мільйонам користувачів по всьому світу і ця цифра продовжує зростати. Медіа бюджет кампанії склав 0 USD.
#ArtOfQuarantine #FlattenTheCurve #COVID-19 #МКІП #WHO #UN