Що зроблено
Завдання
bodo є лідером у ніші подарунків-емоцій і звернувся за експертизою щодо поліпшення функціональності і дизайну сайту.
У минулої сайту були дві основні проблеми:
- конверсія постійних клієнтів була менше бажаної;
- нові клієнти не завжди розуміли як працює сервіс.
Також не всі користувачі знали, що є можливість додавати в кошик кілька вражень і надати вибір одержувачу. 80% користувачів дарували виключно одне враження.
Результат
Після закінчення інтерв’ювання та тестування ми склали повний список проблем і зауважень респондентів, з нього вивели загальний графік задоволеності користувачів інтерфейсом і список проблем.
Також ми розробили персонажі, так як це потужний інструмент для того, щоб пам'ятати про реальну цільової аудиторії, проявити до неї емпатію, не забути про вимоги і болях реальних людей.
Тестування, графік задоволеності і персонажі дозволили нам створити Customer Journey Map з проблемами, які потрібно було виправити. Карта наочно показувала в яких моментах найбільше стопів для користувача.
Після UX ми розпочали UI та зробили дійсно конверсійний, зручній та потужний дизайн сайту.