logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Брендинг гастро-пабу у Львові

    Стратегія

    Що зроблено

    Індустрії
    Food
    Види робіт

    Брендинг гастро-пабу у Львові

    Клієнт.
    На зло всім брендярням Львова, цього разу нам довірили придумати назву та створити бренд для гастро-бару, що спеціалізується на складних м’ясних стравах на вогні. Але щоб охопити ширшу аудиторію та догодити кожному, меню вирішили доповнити сніданками, піцою, бургерами й навіть свіжою випічкою. Місце для нового закладу — сіра вулиця з офісними будівлями та одноманітними кафешками. Замовник уже мав готовий дизайн-проект у стилі лофт, тож

    Підхід.
    Ми випробували на собі кухню й сервіс найближчих конкурентів і провели серію глибинних інтерв’ю, у яких дослідили вподобання місцевих офісників. Ми розділили опитаних на дві групи:

    1. Люди контрастів. Вони економлять і обідають у посередніх їдальнях поблизу, купують їжу в кулінарії або приносять судочки з дому. Водночас, вони готові витрачати порівняно великі суми на свої емоційні бажання: велику чашку інстаграмного ранкового латте, вечірні посиденьки з друзями в пабі поблизу роботи, доставку піци в офіс чи п’ятничні походи в клуб із коктейлями, кальяном і танцями.

    2. Кулінарні критики й компанія. Ці люди називають місцеві кафе «виживанками», тому принципово не їдять у них. Їм важливо, щоби їжа була смачною та якісною, часто хочеться чогось конкретного. Обідом вони готові витрачати по 20 хвилин на дорогу в гарне кафе з лазаньєою чи улюбленим супом, а коли хочеться соковитого бургера, то можуть проїхати хоч півміста.

    Ми зрозуміли: проблеми з «поїсти» в людей не було, зате була проблема з емоційним голодом та зневірою в тому, що в цьому районі можна хоч якось відволіктися та гарно провести обідню перерву чи посидіти з колегами після важкого дня.

    Ідея.
    Хоч фокус у меню залишився на м’ясі, ми вирішили відійти від концепції м’ясного ресторану та створити заклад на кожен день для тих, хто шукає задоволення емоційних бажань та гедоністичних поривів. Кожен приходитиме до нас за своїм: смачними обідами, відром ранкового латте, п’ятничною вечіркою чи просто тим комфортним кріслом у куточку. Адже все це — їхня денна доза задоволення.

    Так ми придумали назву закладу: Daily Dose of Друга частина назви — змінна. Для когось це Daily Dose of найсмачніших у світі реберець, а для когось — Daily Dose of драма на обідній перерві. Вона стала динамічним слоганом та основою для комунікації закладу.

    Дизайн.
    Ми вирішили збунтуватися проти місцевої посередності та стати справжніми гастро хуліганами на районі. Власноруч створений шрифт у стилі графіті розкриває концепцію місцевих хуліганів. Вона продовжується в арт-об’єктах: у закладі ми можемо повісити навіть Мону Лізу, але за умови, що по ній пройдеться Бенксі. Ми вибрали три основні кольори, що відповідають стравам із ранкового (жовтий), обіднього (синій) та денно-вечірнього (червоний) меню.

    Додаткові фішки.
    Ми запропонували зробити віконце замовлення take-away фаст-фуду для тих, хто любить швидко і смачно.
    Доставка піци працюватиме до 02:00, щоби пізні офісні пташки (яких багато) не сиділи голодними. У ранкове меню ми включили інста-позицію «Відро латте». Також ми розробили зручне та красиве пакування, яким так і хочеться похизуватися в офісі, адже для багатьох спільний обід у офісі — це цілий ритуал. Замість бізнес-ланчів, які виглядали, як дешевший компроміс, ми запропонували розробити повноцінне сезонне обіднє меню, що не встигатиме проїдатися.

    Результат.
    Заклад став дуже популярним: щоби посидіти тут вечером чи на вихідних, треба наперед бронювати столик. У будні за смачним обідом тут проводять бізнес-зустрічі, а зранку — командні статуси. Львів’яни полюбили наш заклад в абсолютно нетуристичному місці, тож серед клієнтів Daily Dose — не лише офісники із сусідніх вулиць, а і звичайні люди, що приїздять сюди, щоби отримати свою денну дозу чого-завгодно.

    Нагороди кейсу

    1
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, Глибочицька 40 н-п
    Телефон
    +380 98 699 68 69