logo
Marketing Advertising Design map — путівник українськими рекламними компаніями

    Charles Bukowski «Glitch Book»

    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Travel & Tourism, entertainment, culture, sports and education
    Види робіт
    Editorial Design - Book, Magazine, Corporate Publication, Annual Reports

    «Glitch Book»

    Чарльз Буковскі був андеґраундним письменником, який використовував свою поезію та прозу, щоб зобразити розпусту міського життя та декадансу в американському суспільстві. Його твори не вписуються в класичний діапазон сучасної літератури. Він наче глітч на телеекрані, коли сигнал розривається, і вигадлива картина щасливого життя спотворює реальність, сповнена подвійних сенсів.

    Ми вирішили показати поезію Чарльза Буковського під новим кутом, створивши Арт-бук. Художня книга реальності, жорстока і наповнена іронією існування. «Кривий» макет, деформовані та «поламані» зображення говорять про нонконформістський спосіб життя. Ілюстрації не чисті і м'які, вони, як недосконале життя, яке він так детально описує. Персонажі аморальні та п’яні, такі як і візуальне наповнення книги.

    У той же час ми хотіли, щоб книга була розважальною та привабливою. Ось чому вона поширюється в паперовому мішку, той, який використовували для вживання алкоголю на вулицях Лос-Анджелеса. Ілюстрації, виключно чорні, білі та червоні, грають із символікою, наповненні важкими контрастами та активною типографією. Тема алкоголю, яка була однозначно важливою для автора, також змальована оригінально. На обкладинці — фляжка, а пляшка вина поступово стає порожньою разом з нумерацією сторінок і зростаюсою концентрацією алкоголю в крові.

    Книга була анонсована на Форумі видавців у Львові 2018 року.

    Нагороди кейсу

    4
    Контакти агентства
    Адреса
    м. Київ, вул. Дегтярна, 9
    Телефон
    +380 44 229 8741