logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    На городі бузина, а сезонні продажі — в Comfy

    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Home goods and office equipment
    Види робіт
    Digital & MobileRich Media – Online banners, interstitials and other rich media (pop-ups)TV/Cinema CommercialsOnline/Viral Videos

    Виклик

    Розповісти про таку нудну та нецікаву річ, як холодильники, у стилі Comfy

    Інсайт

    Покупка гаджетів є довгоочікуваною, а покупка холодильнику викликає сум

    Ідея

    Просувати холодильники як гаджет

    Втілення в життя

    “Великий девайс за маленький прайс“: подолали рутинні асоціації веселим та легким сюром

    Результат

    +45% продажів рік до року у сезон та +26% у порівняння з попереднім період, знання та брендинг комунікації вище бенчмарку в категорії

    На городі бузина...

    Традиційно холодильники більше продаються влітку, але для нас було важливим збільшити результати продажів у порівнянні рік до року.

    Нашим стратегічним рішенням було забути, що великогабаритна побутова техніка велика та габаритна, і просувати її як гаджет: викликати цікавість та емоції.

    На ринку великогабаритної побутової техніки ми створили власний стиль комунікації, який назвали «дивніше дивного»: показали як дивні, але легкі і смішні речі здобувають перемогу над раціональними роз'ясненнями і стереотипною сімейністю.

    Ми розповіли про таку традиційну і нудну річ, як холодильник, через призму веселих сюр-історій. У результаті вийшло зростити продажі рік до року на 45%, ролик впізнавали вище бенчмарку в категорії та правильно ідентифікували, що це Comfy.

    Нагороди кейсу

    1
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Воздвиженська 52-54А
    Телефон
    +380 44 209–17–46