Що зроблено
Завдання
У бренду був сайт, але він слабо відображав творців. Нам треба було створити новий, який передавав би душу, філософію і позиціонування бренду. Передати почуття натхненника і творця - Валерії Гузема.
Нам потрібно було створити не просто сайт, а цілий шоурум. В який можна прийти і не просто подивитися і вибрати прикраси, а й перейнятися ідеологією і відчути себе в потрібному місці.
Результат
Основними орієнтирами для дизайну стали фізична і емоційна проекції бренду.
Окрему увагу ми приділили деталям, адже саме вони і створюють ту саму атмосферу, якої ми хотіли добитися. Поява контенту, міні-відео і мікро-анімації - всі вони доповнюють композицію і відіграють особливу роль.
У нас вийшло перенести бренд в Діджитал і зробити сайт ювелірних прикрас, який не схожий на стандартні рішення.
Ми змістили фокус з прикрас і дали свободу емоціям і філософії.