logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Instoptica: боротьба за зір українців у лігві ворога

    Стратегія
    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Other services
    Види робіт
    Use of public relationsRich Media – Online banners, interstitials and other rich media (pop-ups)Digital Screens – Non-static outdoor advertisingOnline/Viral Videos

    Виклик

    Поборотися зі звичкою українців відвідувати офтальмолога лише у крайніх випадках.

    Інсайт

    Щоб зайнятися власним здоров’ям часу ніколи не вистачає, проте завжди є вільна хвилинка позалипати в Instagram.

    Ідея

    Щоб запросити вічно заклопотану молодь пройти професійну перевірку зору, треба перенести тест із кабінета лікаря до Instagram.

    Втілення ідеї в життя

    Instoptica — перший тест для перевірки зору в Instagram Stories.

    Instoptica

    Традиційно нових відвідувачів до точок оптики закликають промоутери з листівками та промо-кодами, або банери в інтернеті. Зазвичай, ефективність цих заходів складає близько 3%. А з молоддю комунікувати ще складніше, бо вони не думають про своє здоров’я та ігнорують рекламу.
    Ми вирішили перенести перевірку зору із кабінета лікаря до Instagram Stories, де зробили інтерактивний тест.
    Щоб більше людей пройшли тест, ми придумали інтерактивну зовнішню рекламу. Так у нас вийшла Instagram-кампанія за межами Instagram.
    Завдяки нестандартному підходу до реклами у соціальних мережах, Click-through- rate зі Stories у відвідувачів сайту досяг 69%.
    Рівень офлайн-перевірки збільшився на 25% — щоб досягти таких результатів за допомогою промоутерів, знадобився би у 5 разів більший бюджет.

    Результати

    За півроку зі Сторіз прокомунікували 2,69 мільйонів українців, Click-through-rate склав 69%, а рівень офлайн-перевірок зору зріс на 25%.

    Нагороди кейсу

    4
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Воздвиженська 52-54А
    Телефон
    +380 44 209–17–46