logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Ковбаснеки: як створити цілу категорію за рік

    Стратегія
    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Food
    Види робіт
    Public relations marketingProduct launch or re-launchPackagingTV/Cinema CommercialsOnline/Viral Videos

    Виклик

    Із регіонального виробника ковбаси стати великим національним гравцем.

    Інсайт

    Нове покоління не любить готувати, тому ковбаса і снеки — їх найкращі друзі, але завжди треба обирати: смачне чи корисне, поїсти чи перекусити.

    Ідея

    Створити у cвідомості людей нову категорію — ковбаснеки, яка зростає і за рахунок ковбаси, і за рахунок снеків.

    Втілення ідеї в життя

    Втілення ідеї в життя: Умістили позиціонування у слоган “і поїсти, і погризти” та показали у рекламі сумісність несумісних речей на абсурдних образах.

    Результати

    Збільшили середньомісячні продажі у 2,24 рази, а у національних мережах зрівнялись з 12% об’єму виручки усіх брендів напівкопчених ковбас.

    KABANOSY

    На м’ясо-ковбасному ринку щороку багато покращень в межах сталих категорій, але мало інновацій.

    На ринку України ми створили нову категорію “ковбаснек”, яка зростає як за рахунок ковбаси, так і за рахунок снеків. У креативі ми передали ключову перевагу ковбаснеку KABANOSY — він знімає обмеження з перекусів: можна і поїсти, і погризти.

    KABANOSY одним продуктом перевершив пікові продажі 17 продуктів компанії “Дмитрук”, а у національних мережах — зрівнявся з 12,3% об’єму виручки усіх брендів напівкопчених ковбас.

    Нагороди кейсу

    3
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Воздвиженська 52-54А
    Телефон
    +380 44 209–17–46