logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Креативна ідея "Вікновид"

    Креатив

    Що зроблено

    Індустрії
    Real Estate
    Види робіт

    Опис ситуації взагалі:

    Ринок нерухомості розвивається, але на столичному ринку все ще зберігається надлишок пропозиції. Та й маркетинг у забудовників не відрізняється креативністю (плашки, абстрактні посили та стокові фото).

    Виклик:

    • Привернути увагу до дворівневих квартир та збільшити попит на них.
    • Зробити перший крок до розвитку креативної та ефективної реклами на ринку нерухомості. 

    Інсайт:

    Аналізуючи сегменти цільової аудиторії команда спілкувалася з відділом продажів про людей, яких цікавили саме ці квартири. Виявилось, що ці люди були у захваті від краєвидів: панорамні вікна та вид на Олімпійський.

    Ідея:

    Створити "Вікновид" — це нове, вигадане слово, що привертає увагу до значення (надзвичайні види з вікна) та закріплює його у свідомості людей за брендом SAGA, бо надає можливість використовувати у майбутніх проектах цієї компанії. “Новотвір — це один із способів привернення уваги до продукту та створення певного емоційного зв’язку з брендом. Хорошим прикладом є аромоксамит кави від Jacobs.”

    Втілення ідеї в життя:

    Для реалізації віжуалів команда провела зйомку реальних вікновидів CHICAGO Central House на світанку, на заході сонця та у нічний час. Окрім лаконічного та стильного дизайну було розроблено окремі посили для кожної групи цільової аудиторії.

    “До тебе місто так бачили тільки дрони”

    “Місто вирує — діти сплять.Ти танцюєш — діти сплять”

    “Дивись на місто згори”

    “Руфтоп № 1 у тебе вдома”

    “Саме слово “вікновид” тяжіє до емоціо, проте ця рекламна кампанія є утилітарною та функціональною. Вона показує, що саме люди будуть бачити зі своїх вікон щодня, одразу вказує площу квартири та поверх, на якому вона розташована”.

    Результат:

    Рекламну кампанію було запущено у соцмережах — таргетинг для кожної ЦА з окремими посилом саме для неї. Та підсилили ефект, через розміщення рекламних банерів у місті на скролах та призмах. Та менше ніж за три тижні було досягнуто поставлені місячні KPI та перевиконано їх у 2 рази.

    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Дегтярна 8
    Телефон
    095-353-28-22