logo
Marketing Advertising Design map — путівник українськими рекламними компаніями

    Новинка, яка змінила уявлення про соуси

    Стратегія
    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Food
    Види робіт
    Advertising campaignSocial & influencer marketingProduct launch or re-launchOnline/Viral Videos

    Виклик:

    Вихід ТМ «Приправка» на ринок соусів проти «Торчин», «Чумак», «Щедро» і боротьба за увагу й серця покупців та торгівельних мереж.

    Інсайт:

    Більшість людей прагне не лише урізноманітнити смак страв, а й взагалі скоротити час на їх приготування.

    Ідея:

    Соуси, які допомагають приготувати смачну страву за 15 хв.

    Втілення ідеї в життя:

    Започаткували нову підкатегорію соусів в Україні, встали на полиці в ключових мережах, не зважаючи на перепони, і побудували знання за допомогою медійної кампанії «Готуємо в соусі» в digital + ТБ, сформувавши довіру через лідерів думок.

    Результати:

    За перше півріччя 2020 року бренд «Приправка» зріс на фоні падіння інших гравців у категорії приправ – завдяки лончу новинки «Готуємо у соусі» продажі всього портфелю збільшились. І що не менш важливе варто зазначити – за пів року знання нового продукту «Готуємо у соусі» сягнуло 19,6%.

    Коротко про проєкт:

    За допомогою аналізу інших ринків, розумінню інсайтів нашої цільової аудиторії та вивченню трендів ми вийшли на невідому нам раніше категорію соусів та започаткували нову підкатегорію – skillet-соусів, створивши власний продукт «Готуємо у соусі».

    А завдяки зваженим маркетинговій та комунікаційній стратегіям, швидкому прийняттю рішень та діям на шляху їх реалізації, всього за півроку нам вдалося зацікавити споживачів та торгівельні мережі новинкою й посісти гідне місце поруч з «гігантами категорії» «Торчин» та «Чумак».

    Нагороди кейсу

    2
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, бульвар Дружби Народів, 19
    Телефон
    +380 44 496 07 61