logo
Marketing Advertising Design map — путівник українськими рекламними компаніями

    Planeta Quarantine

    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Travel & Tourism, entertainment, culture, sports and education
    Види робіт
    Creative use of mediaSocial & influencer marketing

    Виклик:

    На карантині якнайшвидше знайти рішення, яке б допомогло отримати вхідний потік фінансів для виплати зарплат 600 співробітникам компанії, при непрацюючому офлайн бізнесі.

    Інсайт:

    Не зважаючи на повну невпевненість у ситуації в країні та світі і розвитку подій в майбутньому, я хочу підтримати улюблений кінотеатр. Але я не знаю як це зробити, тому просто висловлюю слова підтримки у соцмережах.

    Стратегічна ідея:

    Вийти до клієнтів з чесною та прозорою пропозицією, як з точки зору продукту, так і в комунікації. Дати їм можливість підтримати бренд і дозволити бути причетним до порятунку мережі не тільки на словах. Ми розраховували на те, що саме можливість зіграти важливу роль у житті бренду створить необхідний вірусний ефект та дозволить домогтися цілей без значних інвестицій у медіа просування.

    Втілення:

    Віральна SMM кампанія #ВРЯТУЙПЛАНЕТКУ з ключовим повідомленням «Врятуй улюблений бренд, придбавши промо сертифікати під час карантину, в обмін на можливість відвідати будь-який фільм, сеанс, технологію, після його закінчення.

    Результати:

    112 000 проданих сертифікатів, що дорівнює 11 200 000 гривень доходу, при загальних витратах 84 000 грн з ПДВ за виробництво та 150 USD (екв. 4860 з ПДВ по курсу 27) за просування креативних матеріалів. Кампанія дала змогу зберегти робочі місця для 600 співробітників мережі в період карантину. ROAS = 12504%

    Нагороди кейсу

    3
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Нижній Вал, 33Г
    Телефон
    +38 093 773 37 70