logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Вафлі Roshen: люди кажуть "класна штука"

    Стратегія
    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Food
    Види робіт
    Advertising campaignBrand experience & activationConsumer activationTrade marketingProduct launch or re-launchIntegrated marketingTV/Cinema CommercialsOnline/Viral Videos

    Виклик

    Зробити те, що раніше не вдавалося нікому в категорії - переключити споживачів Артек Світоч на новий бренд

    Інсайт

    Всі обирають класичну вафлю, але «класична вафля» - це міф, створений лідером

    Ідея

    Всі куштують і кажуть, що з горіхами смачніше

    Втілення ідеї в життя

    У серії коротких роликів прості люди з народу простою мовою висловлюють своє перше враження після проби нової вафлі Roshen Hazelnut. І всім вона дуже дуже дуже подобається

    Результати

    - 16,4% доля ринку на момент завершення кампанії

    - Зростання не зупинилося навіть після завершення кампанії

    - через 3 місяці після її завершення доля ринку досягла позначки в 21,3%

    - 47% знання бренду за результатами кампанії.

    Люди кажуть "класна штука"

    Кейс унікальний тим, що демонструє агресивне зростання долі ринку нового гравця в усталеній категорії, де лідер багато років займає монопольні позиції, є для споживачів еталоном смаку і форми, і раніше не дозволяв жодному з брендів досягти навіть 10% частки ринку.

    Нагороди кейсу

    1
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Антоновича, 131, офіс 168
    Телефон
    +380 67 233 0366