logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Свято живе в родинному колi

    Стратегія
    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Food
    Види робіт
    Advertising campaignTrade marketingIntegrated marketingWebsitesGraphic Communication - Poster, Promotional Item, Integrated Graphics, Data VisualizationCorporate Brand Identity - Corporate ID, Logos, LetteringIllustration and PhotographyPackagingMotion GraphicsSpatial / Experiential DesignPoster AdvertisingDigital Screens – Non-static outdoor advertisingTV/Cinema CommercialsOnline/Viral Videos

    Виклик

    Будучи найбільшим гравцем на ринку, «Наша Ряба» ніколи до цього не говорила про себе як про національний український бренд. Побудова нової асоціації з брендом було продиктовано комерційною необхідністю, оскільки раціональні повідомлення про якість перестали бути ефективними. Як зміцнити силу бренду, щоб незважаючи на зростаючу ціну, люди повернулися і продовжували вибирати «Нашу Рябу»?

    Інсайт

    Люди довіряють великим брендам, які давно на ринку і перевірені часом.

    Ідея

    Великий український національний бренд для сім'ї

    Втілення ідеї в життя

    Дідух - новий бренд-символ «Нашої Ряби», заснований на українській символіці і сімейних цінностях.

    Результати

    До кінця третього кварталу 2017 року продажі впали на -14,4% відносно того ж періоду 2016 року. Нам вдалося переломити запинити падіння (перший та другий квартал 2018 року) та розвернути динаміку в сторону зростання.

    За 3 квартали 2018 року продажі виросли до + 8,3% щодо того ж періоду 2017 року.

    Нагороди кейсу

    1
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Антоновича, 131, офіс 168
    Телефон
    +380 67 233 0366