logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Бомбa свіжості для Syoss

    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Fashion. Style. Clothing. AccessoriesHealth & BeautyFMCG
    Види робіт
    Social & influencer marketing

    Передісторія

    Уявіть собі надпотужну зброю. Зброю, що вибухає свіжістю де завгодно і коли завгодно! Чи хотіли б ви мати її?

    Звісно хотіли б! Саме тому Syoss і виробляє лінійку сухих шампунів, які повертають волоссю чистоту та дарують свіжість протягом 24-х годин.

    Завдання

    Ми, New Strategies Group, разом зі Syoss мали відновити справедливість в beauty-світі. Адже ми вважаємо несправедливим те, що дехто не знає про існування сухих шампунів від Syoss, що дарують ще один день свіжості. Це справжня знахідка для тих, хто завжди хоче бути довершеним!

    А хто в повсякденні українців висвітлює всі новинки краси та догляду за собою? Відповідь проста – beauty-блогери. Саме вони й мали стати нашим «рупором» та донести аудиторії вибуховий ефект сухих шампунів.

    Тож ми взяли всі перелічені компоненти та створили з них те, що справді вибухає, - Бомбу свіжості Syoss!

    Рішення

    Ми хотіли зробити прес-пак, що майже неможливо відрізнити від реальної бомби. Тож при розробці прототипу орієнтувалися на зовнішній вигляд реальних вибухівок. У нас вийшло настільки реалістично, що тримати його в руках було місцями моторошно. Навіть перший тестовий екземпляр «грався» з інстинктом самозбереження.

    Бомба свіжості Syoss справді вибухала, адже ми додали в неї механізм з метафаном, що активувався при першому відкритті. В кожен «відсік» прес-паку вклали сухі шампуні, що мали здетонувати на волоссі блогерів. А зверху вмонтували таймер, що одночасно додавав реалістичності та був потрібен для проведення beauty-експерименту. А щоб «бомба» виглядала в стилі бренду Syoss, ми підібрали вдале поєднання хромованих та матових матеріалів.

    Бомба в нас вже була, але не вистачало співучасників. Тому ми підібрали та завербували відомих beauty-блогерів України. Ми дали їм місію - провести з Бомбою свіжості Syoss експеримент. Одразу після першого розпилювання шампуню блогери мали активувати таймер та прослідкувати, чи протримається волосся свіжим цілу добу. Ми поділили блогерів на два підрозділи: мікро- та охопні.

    Кожному дали окреме завдання. “Охопні” знімали відеопост та серію сторіс, а “Мікро” - фотопост та серію сторіс. Кожному блогеру дали сценарій замаху: розпакувати прес-пак, продемонструвати дію продукту та провести експеримент з таймером. Ми не обмежували «агентів» деталями, щоб вони виконали завдання у притаманному їм стилі. Тож ми розіслали Бомбу свіжості Syoss та чекали на результати.

    Результати

    Як результат, наша Бомба свіжості Syoss вибухнула гучніше очікуваного! Нею ми охопили 2 млн користувачів замість 1,5 млн запланованих. Іншими словами, креатив допоміг нам перевиконати KPI на 33%! За проєкт ми залучили 166 тисяч користувачів, які не приховували свій захват в коментарях під публікаціями. А ER склав 8,29%, що більш ніж у два рази перевищує план. Але головною перемогою стало зростання продажів на 58% в порівнянні з попереднім звітним періодом

    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, Ігоря Шамо 13 А, офіс 65
    Телефон
    +380950953173