logo
Marketing Advertising Design map — путівник українськими рекламними компаніями

    TEDxNaUKMA Identity

    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    Other servicesMedia & Self promotionTravel & Tourism, entertainment, culture, sports and education
    Види робіт
    Graphic Communication - Poster, Promotional Item, Integrated Graphics, Data Visualization

    Виклик:

    Впізнаваний візуальний стиль — не завжди однозначна перевага, часто це великий виклик. Робота з надбанням вибудованих десятиріччями глобальних брендів потребує балансу між збереженням стилю та сміливим експериментом.

    Таким викликом для нас стала робота з проєктом TEDxNaUKMA — освітньою конференцією формату TEDx, яку провели у Києво-Могилянській академії. У форматі TEDx щорічно відбуваються сотні подій, кожна з яких по-своєму унікальна: вони присвячені різним темам, а кожен мовець працює з ними зі своєї перспективи та компетенції. До того ж куратори конференцій працюють з місцевими контекстами й аудиторією. Тож дизайнери мусять знайти рішення, які цю унікальність підкреслять, привернуть до неї увагу та допоможуть учасникам події отримати відмінний досвід.

    У ядрі візуального стилю TEDx домінантний червоний колір, зазвичай у поєднанні з чорним і білим. Ми ознайомилися з рішеннями наших колег для інших конференцій і типізували їх: переважно зміни стосувалися власних назв і літери X у назві формату. Найпростішим радикальним рішенням виявилося використання яскравих кольорів, невластивих TEDx. Ми ж вирішили не відмовлятися від характерного стилю, а візуальну виразність і окремішність привнести через концептуальний підхід.

    Підхід:

    Тема конференції — «Неоднозначність» — підштовхнула нас до ідеї про приховування як підкреслення важливого. Відсікаючи частину цілого ми звертаємо увагу на видимий залишок, можемо розглянути його детальніше.

    Конкретне рішення ми запозичили з вуличною культури — техніки прямокутних плям, якими в міському просторі часто закривають графіті. Такі накладки не в змозі вповні стерти малюнок, а радше привертають до нього увагу та надають йому нового сенсу.

    Графічний елемент прямокутної плями ми поєднали з лаконічною сіткою у швейцарському стилі та шрифтом Гельветика. Ґрунтуючись на цьому рішенні ми компонували елементи типографіки, фотографій і основної графічної форми.

    Результат:

    У розробці айдентики для TEDxNaUKMA ми не відмовилися від впізнаваного стилю глобальної платформи та вирішили проявити неповторність конференції через концептуальне рішення. Підхід спрацював — айдентика виявилася виразною та привабила на конференцію слухачів. Мірилом успіху стали також і оцінки журі професійних конкурсів: проєкт отримав приз Best of the Best міжнародної премії Red Dot 2021, золоті нагороди на The Very Best Of 2021 і KIAF 2021, а також бронзу на ADC*UA 2021.

    Команда проєкту:

    Вадим Абрамов, Іванна Бойчук, Єгор Петренко

    Нагороди кейсу

    3
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, Ярославська вулиця, 56а, БЦ Каньйон
    Телефон
    +38 063 934 8839