logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    The Opera No One Heard

    Стратегія

    Що зроблено

    Індустрії
    Health & Beauty
    Види робіт

    The Opera No One Heard

    В Україні понад 3 мільйони людей має порушення слуху різного степеню, більшість з яких навіть не здогадується про це. Хоча у 60% випадків втрату слуху можна попередити вчасною діагностикою. ГО «Відчуй» хотіла привернути увагу українців до теми втрати слуху та закликати їх його перевірити. Аби люди відчули, що можуть втратити, якщо не піклуватимуться про свій слух, ми перенесли їх у світ абсолютної тиші в найбільш неочікуваному для цього місті – опері.

    У результаті, інтерес аудиторії перфомансу до теми перевірки слуху зріс у 3 рази, загальне охоплення проекту сягнуло 25 мільйонів контактів, при нульовому бюджеті на медіарілейшнз вийшло понад 300 публікацій у ЗМІ, про акцію також розповіли українські лідери думок та міжнародні організації.

    Нагороди кейсу

    2
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, вул. Воздвиженська, 45-49, оф. 404
    Телефон
    +38 044 235 35 45