Що зроблено
Виклик
Позбутися впливу стереотипів минулого: сформувати новий імідж України, зацікавити іноземців та зробити бренд привабливим для українців.
Інсайт
Зараз – це найцікавіше, що ставалося з Україною.
Ідея
Зробити акцент на NOW і розповісти про нову Україну зараз – цікаву для туристів та повну можливостей для інвесторів.
Втілення в життя
Динамічний, дружній і відкритий бренд, який легко використовувати з різними носіями та інформаційними слоганами про країну, волонтерський ролик.
Результат
Зростання інвестиційної і туристичної привабливості України, новий сучасний імідж, залучення українців і вірусне поширення бренду.
Глобальний ребрендинг
Ми мали перезавантажити бренд цілої країни, змінити імідж та сприйняття, щоб зацікавити іноземних інвесторів і туристів.
Спершу визначили головне, що хотіли розказати про країну — «зараз». Це найцікавіше, що ставалося з Україною. Так з’явився виділений жовтим маркером акцент — NOW.
Україна отримала свій шрифт Ermilov. Синя піктограма нагадує сповіщення у соцмережах, слугує рубрикатором і розділяє віжуали за тематикою, підкреслює сучасність України. Динамічний логотип трансформується і змінюється. Це спрощує його використання під будь-який формат носія.
Після презентації брендингу люди підхопили ідею і почали масово використовувати айдентику для своїх потреб. Окрім державної підтримки та комунікації закордоном, бренд підтримали українці, які стали живими носіями нового обличчя України, що змінює її сприйняття у головах іноземців.