Що зроблено
WHY NOT?
Відео були створені для пивних крафтових напоїв «WHY NOT?» з натуральних соків, німецького хмелю та спеціальних пивних дріжджів. Напої на основі пива є основною барною тенденцією в Західній Європі в останні роки. WHY NOT запрошує прогресивну молодь у світову прогресивну культуру споживання коктейльних напоїв.
Концепція рекламних роликів базується на абсурдних рандомних наборах літер (схожі на ті, що поети-футуристи використовували кілька десятиліть тому), що супроводжується яскравим візуальним бекґраундом.
Ролики складаються з набору фактично відсутніх сюжетів. Такий підхід відображає спосіб мислення цільової аудиторії. Глядач втомився від вульгарного пафосу, банальності та пошуку глибоких смислів там, де їх немає. Фактично, це заклик до чистої безтурботності та справжньої свободи.