logo
Marketing Advertising Design map — путівник по українським рекламним компаніям.

    Живий сайт для живого йогурту

    Стратегія
    Креатив
    Реалізація

    Що зроблено

    Індустрії
    FMCGFood
    Види робіт
    WebsitesUX/UI DesignIllustration and Photography

    Живий сайт для живого йогурту

    “Живінка” - це корисні та смачні йогурти, які є джерелом життєвих сил для всієї родини, завдяки живим культурам, які містяться в йогурті, іншими словами, мікрофлорі. Але як показати всю користь для людини цих важливих бактерій, не використовуючи наукові трактати?

    Ми вирішили створити світ мікрофлори та провести відвідувача сайту скрізь нього.

    По-перше, ми намалювали персонажа - це пан Добра Бактерія. Його роль - бути казкарем і путівником у світ мікрофлори. Він приймає різні образи в різних ситуаціях, навіть перетворюється на серфера, який підкорив йогуртову хвилю.

    Також ми намалювали кількох інших персонажів - добрих мешканців мікрофлори. Важливо зазначити, що раніше бренд не використовував таких підходів у своєму спілкуванні. Створений нами герой пан Бактерія був розроблений нами для сайту, але потім масштабован і в інших каналах.

    Створюючи персонажів, ми надихалися японським терміном „Каваї” (か わ い い або 可愛 い), який може стосуватися предметів, людей та нелюдів, які є чарівними, вразливими, сором’язливими та дитячими. Ми вибрали каваї як орієнтир, оскільки сайт повинен був викликати хороші, приємні емоції та викликати задоволення користувачів. Таким чином, користувачеві одразу подобаються ці симпатичні бактерії, і він більше заглиблюється в теоретичну частину сайту.

    Далі ми обрали з тексту основні тези та показали їх на сайті у вигляді інфографіки.

    Усі ці компоненти лягли в основу зручного веб-сайту йогуртів «Живінка» - веб-сайту-подорожі унікальним світом живих культур.

    Ця форма гейміфікації доставки контенту була обрана на основі тестування кількох концепцій на представниках цільової аудиторії сайту. Наша команда створила веб-сайт, на якому користувач за лічені секунди отримує всю корисну інформацію про мікрофлору та знайомиться з лінійкою товарів бренду.

    Більше того, веб-сайт служить єдиним представленням бренду «Живінка» в цифровому форматі, і тепер він може виступати в якості платформи для розміщення рекламних кампаній.

    Нагороди кейсу

    1
    Контакти агентства
    Адреса
    Київ, Дніпровська Набережна 26ж
    Телефон
    0675054753